jueves, 22 de octubre de 2009

Chiste 1:Gefiloj-Hijos

- Paĉjo, paĉjo, mi tre ŝatas la filinon de la bakisto kaj volas edziĝi al ŝi.
- Tio bedaŭrinde ne eblas, - respondas la patro. - Verdire, ŝi estas via fratino.
Post kelkaj tagoj:
- Paĉjo, mi volas edziĝi al la filino de la buĉisto.
- Ankaŭ tio ne eblas, ĉar ŝi estas via fratino.
Do la knabo turnas sin al sia patrino:
- Panjo, mi volis edziĝi al la filino de la bakisto, kaj poste al la filino de la buĉisto, sed paĉjo diras, ke mi ne rajtas, ĉar ili estas miaj fratinoj. Kion mi povas fari?
Kaj la patrino afable respondas:
- Ne timu, filo mia, ne timu, ĉar ankaŭ vi ne estas vera lia filo.

Lernu Teamo_Equipo de Lernu(http://es.lernu.net/)

---------------------------------------------------------
-Papa,papa,me gusta mucho la hija del carnicero y me quiero casar con ella
-Eso,lamentablemente,no es posible,-responde el padre.-Verdaderamente, ella es tu herman.
Despues de algunos dias:
-Papa,me quiero casar con la hija del panadero.
Tampien eso no es posible,porque ella es tu hermana.
-Mama,me queria casar con la hija del carnicero, y despues con la hija del panadera,pero papa dice, que no tengo derecho, porque ellas son mis hermanas.¿Que puedo hacer?
Y la madre afablemente responde:
-No temas,hijo mio,no temas,porque tambien tu no eres su verdadero hijo.

Amparo(http://esperanto-strato.blogspot.com/)

No hay comentarios:

 
lernu!